Θρησκευτικά και Νέες Τεχνολογίες Η Θεολογία δεν περιορίζεται και δεν περιορίζει. Διαχέεται και αποκαλύπτει...γιατί πάνω από όλα είναι βίωμα και μετά γνώση!
ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ!
Αυτός ο χώρος είναι αφιερωμένος σε όλους τους γονείς, τους μαθητές και τις μαθήτριες του 21ου, 22ου, 12ου,4ου, 2ου Εσπερινού Γυμνασίου, 1ου ΕΠΑΛ, 6ου ΕΠΑΛ, , 2ου Λυκείου Πατρών, του Γυμνασίου και Λυκείου Κλειτορίας , του Γυμνασίου Ψωφίδας, Λακκόπετρας και Σαγαιίκων,του 6ου , του 17ου,του 11ου ,του 18ου Γυμνασίου Πατρών,του Γυμνασίου Λάππα, του 16ου Γυμνασίου Πατρών κκαι από φέτος του 2ου Γυμνασίου Παραλίας και του ΕΠΑΛ Παραλίας!
Αγαπημένοι μου μαθητές και γονείς, εδώ θα ενημερώνεστε για τις δραστηριότητες που θα πραγματοποιούμε στο πλαίσιο του μαθήματος των Θρησκευτικών καθώς και για άλλα πολλά θέματα που μας αφορούν.
Η Θεολόγος σαςΣταυρούλα Ζευγαρά
Αγαπημένοι μου μαθητές και γονείς, εδώ θα ενημερώνεστε για τις δραστηριότητες που θα πραγματοποιούμε στο πλαίσιο του μαθήματος των Θρησκευτικών καθώς και για άλλα πολλά θέματα που μας αφορούν.
Η Θεολόγος σαςΣταυρούλα Ζευγαρά
Σελίδες
Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2008
Ένας τεχνητός δορυφόρος είναι οποιοδήποτε συνθετικό κατασκεύασμα τοποθετείται σε τροχιά γύρω από ένα ουράνιο σώμα. Όλα τα σώματα που είναι μέρη του Ηλιακού Συστήματος, συμπεριλαμβανομένης της Γης, είναι δορυφόροι είτε του Ήλιου, είτε, όπως η Σελήνη, δορυφόροι άλλων σωμάτων. Αυτοί οι δορυφόροι όμως πλέον λέγονται φυσικοί δορυφόροι για να διακρίνονται από τους τεχνητούς.
Η αρχική ιδέα για τη χρήση δορυφόρων σε γεωσύγχρονη (ή γεωστατική) τροχιά γύρω από τη Γη διατυπώθηκε από τον επιστήμονα και συγγραφέα Άρθουρ Κλαρκ το 1945. Μετά το Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, στηριγμένοι σε γερμανική πυραυλική τεχνολογία, αλλά και σε δοκιμές δικών τους επιστημόνων, Σοβιετικοί και Αμερικανοί άρχισαν δοκιμές για την αποστολή δορυφόρων σε τροχιά γύρω από τη Γη. Με την ευκαιρία του Διεθνούς Γεωφυσικού Έτους του 1957 εκτοξεύτηκε ο πρώτος τεχνητός δορυφόρος της ιστορίας, ο Σοβιετικός Σπούτνικ 1. Λίγο αργότερα ακολούθησε και ο αμερικανικός Εξπλόρερ 1.
Στις δεκαετίες του 1960 και 1970, η χρήση τεχνητών δορυφόρων γνώρισε μεγάλη ανάπτυξη, λόγω της μεγαλής χρησιμότητάς τους σε τηλεπικοινωνιακούς, επιστημονικούς αλλά και στρατιωτικούς σκοπούς. Σήμερα υπάρχουν σε τροχιά περίπου 2000 τεχνητοί δορυφόροι, από τους οποίους όμως χρησιμοποιούνται μόνο γύρω στους 500 (οι υπόλοιποι είναι παλιότερης τεχνολογίας). Τεχνητοί δορυφόροι έχουν τεθεί κατά καιρούς σε τροχιά γύρω και από τους περισσότερους πλανήτες του ηλιακού συστήματος αλλά και τη Σελήνη.
βικιπαίδεια
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Στη σημερινή εποχή, τα διάφορα μέσα επικοινωνίας, όπως η τηλεόραση, ο κινηματογράφος, οι υπολογιστές και το διαδίκτυο έχουν εισβάλλει στη ζωή των παιδιών. Επιστημονικές έρευνες έχουν δείξει ότι τα παιδιά αφιερώνουν πολύ χρόνο στην ενασχόλησή τους με την τηλεόραση, το διαδίκτυο, και με ηλεκτρονικά παιχνίδια. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να επηρεάζονται οι σκέψεις και τα συναισθήματα των παιδιών, καθώς τα παιδιά δέχονται ποικίλες επιδράσεις από αυτά που βλέπουν και μιμούνται συμπεριφορές που παρουσιάζονται.
Από τη μια μεριά, τα μέσα επικοινωνίας προσφέρουν πληθώρα πληροφοριών από πολλά ψυχαγωγικά και μορφωτικά προγράμματα ικανοποιώντας την περιέργεια και τον αυθορμητισμό των παιδιών.
Από την άλλη μεριά, η ποιότητα ορισμένων προγραμμάτων είναι αμφισβητούμενη καθώς πολλές φορές παρουσιάζουν ακατάλληλες σκηνές για παιδιά ή προωθούν πλασματικές καταναλωτικές ανάγκες και πρότυπα. Στις περιπτώσεις μάλιστα που προβάλλονται επαναλαμβανόμενες και έντονες σκηνές βίας ελλοχεύει ο κίνδυνος αρνητικών επιπτώσεων στην συμπεριφορά και στον ψυχικό κόσμο των παιδιών. Έρευνες έχουν δείξει ότι η βία που προβάλλεται στα μέσα αυτά εντείνει την επιθετική συμπεριφορά, τους εφιάλτες και τις φοβίες ιδιαίτερα στα μικρά παιδιά και στα παιδιά που έχουν ευάλωτο ψυχικό κόσμο ή που υφίστανται βία στην οικογένειά τους. Αξίζει, ωστόσο, να σημειωθεί ότι η παρακολούθηση βίας δεν οδηγεί απαραίτητα σε αυξημένη εγκληματικότητα καθώς η επιθετική συμπεριφορά προκαλείται όχι μόνο από ένα παράγοντα αλλά από περισσότερα γεγονότα που διαδραματίζονται στη ζωή του παιδιού.
Επιπρόσθετα, έρευνες έχουν δείξει ότι οι πολλές ώρες ενασχόλησης με την τηλεόραση, το διαδίκτυο, τα ηλεκτρονικά παιχνίδια εντείνουν το στρες, την ανησυχία, την υπερένταση και τα προβλήματα ύπνου στα παιδιά. Επιπλέον, φαίνεται ότι μειώνουν τις ικανότητες συγκέντρωσης και προσοχής των παιδιών ιδιαίτερα κατά τα πρώτα χρόνια της ζωής και κατά τη σχολική ηλικία. Αξίζει, επίσης, να αναφερθεί ότι η υπερβολική ενασχόληση με τα συγκεκριμένα μέσα αντικαθιστά το χρόνο που θα αφιέρωναν τα παιδιά σε δημιουργικές ενασχολήσεις, όπως αθλητικές δραστηριότητες, παιχνίδι με φίλους και συζητήσεις.
Καλό θα ήταν οι γονείς να λάβουν ορισμένα μέτρα έτσι ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι παραπάνω αρνητικές επιπτώσεις στα παιδιά. Κρίνεται απαραίτητο οι γονείς να θέτουν το χρονικό όριο που ξοδεύουν τα παιδιά στα συγκεκριμένα μέσα σύμφωνα με το αναπτυξιακό επίπεδο και την ωριμότητα του παιδιού. Θα ήταν, επίσης, χρήσιμο να παρακολουθούν τηλεόραση ή να εξερευνούν ιστοχώρους μαζί με τα παιδιά έτσι ώστε να επιβλέπουν τις δραστηριότητές τους και να τους μαθαίνουν να αξιολογούν σωστά τις πληροφορίες και τα μηνύματα που δέχονται.
Κλείνοντας, όλα αυτά επιτυγχάνονται μέσω της συζήτησης των γονιών με τα παιδιά τους σε κλίμα θετικής αποδοχής και εμπιστοσύνης παρέχοντας κατά αυτόν τον τρόπο κλίμα ασφάλειας στα παιδιά.
http://www.dimosthermis.gr/paidiakaimme.htm
Στη σημερινή εποχή, τα διάφορα μέσα επικοινωνίας, όπως η τηλεόραση, ο κινηματογράφος, οι υπολογιστές και το διαδίκτυο έχουν εισβάλλει στη ζωή των παιδιών. Επιστημονικές έρευνες έχουν δείξει ότι τα παιδιά αφιερώνουν πολύ χρόνο στην ενασχόλησή τους με την τηλεόραση, το διαδίκτυο, και με ηλεκτρονικά παιχνίδια. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να επηρεάζονται οι σκέψεις και τα συναισθήματα των παιδιών, καθώς τα παιδιά δέχονται ποικίλες επιδράσεις από αυτά που βλέπουν και μιμούνται συμπεριφορές που παρουσιάζονται.
Από τη μια μεριά, τα μέσα επικοινωνίας προσφέρουν πληθώρα πληροφοριών από πολλά ψυχαγωγικά και μορφωτικά προγράμματα ικανοποιώντας την περιέργεια και τον αυθορμητισμό των παιδιών.
Από την άλλη μεριά, η ποιότητα ορισμένων προγραμμάτων είναι αμφισβητούμενη καθώς πολλές φορές παρουσιάζουν ακατάλληλες σκηνές για παιδιά ή προωθούν πλασματικές καταναλωτικές ανάγκες και πρότυπα. Στις περιπτώσεις μάλιστα που προβάλλονται επαναλαμβανόμενες και έντονες σκηνές βίας ελλοχεύει ο κίνδυνος αρνητικών επιπτώσεων στην συμπεριφορά και στον ψυχικό κόσμο των παιδιών. Έρευνες έχουν δείξει ότι η βία που προβάλλεται στα μέσα αυτά εντείνει την επιθετική συμπεριφορά, τους εφιάλτες και τις φοβίες ιδιαίτερα στα μικρά παιδιά και στα παιδιά που έχουν ευάλωτο ψυχικό κόσμο ή που υφίστανται βία στην οικογένειά τους. Αξίζει, ωστόσο, να σημειωθεί ότι η παρακολούθηση βίας δεν οδηγεί απαραίτητα σε αυξημένη εγκληματικότητα καθώς η επιθετική συμπεριφορά προκαλείται όχι μόνο από ένα παράγοντα αλλά από περισσότερα γεγονότα που διαδραματίζονται στη ζωή του παιδιού.
Επιπρόσθετα, έρευνες έχουν δείξει ότι οι πολλές ώρες ενασχόλησης με την τηλεόραση, το διαδίκτυο, τα ηλεκτρονικά παιχνίδια εντείνουν το στρες, την ανησυχία, την υπερένταση και τα προβλήματα ύπνου στα παιδιά. Επιπλέον, φαίνεται ότι μειώνουν τις ικανότητες συγκέντρωσης και προσοχής των παιδιών ιδιαίτερα κατά τα πρώτα χρόνια της ζωής και κατά τη σχολική ηλικία. Αξίζει, επίσης, να αναφερθεί ότι η υπερβολική ενασχόληση με τα συγκεκριμένα μέσα αντικαθιστά το χρόνο που θα αφιέρωναν τα παιδιά σε δημιουργικές ενασχολήσεις, όπως αθλητικές δραστηριότητες, παιχνίδι με φίλους και συζητήσεις.
Καλό θα ήταν οι γονείς να λάβουν ορισμένα μέτρα έτσι ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι παραπάνω αρνητικές επιπτώσεις στα παιδιά. Κρίνεται απαραίτητο οι γονείς να θέτουν το χρονικό όριο που ξοδεύουν τα παιδιά στα συγκεκριμένα μέσα σύμφωνα με το αναπτυξιακό επίπεδο και την ωριμότητα του παιδιού. Θα ήταν, επίσης, χρήσιμο να παρακολουθούν τηλεόραση ή να εξερευνούν ιστοχώρους μαζί με τα παιδιά έτσι ώστε να επιβλέπουν τις δραστηριότητές τους και να τους μαθαίνουν να αξιολογούν σωστά τις πληροφορίες και τα μηνύματα που δέχονται.
Κλείνοντας, όλα αυτά επιτυγχάνονται μέσω της συζήτησης των γονιών με τα παιδιά τους σε κλίμα θετικής αποδοχής και εμπιστοσύνης παρέχοντας κατά αυτόν τον τρόπο κλίμα ασφάλειας στα παιδιά.
http://www.dimosthermis.gr/paidiakaimme.htm
Πώς φαίνεται η γη από το διάστημα; Ρίξε μια ματιά αξίζει τον κόπο!
Δεν έχουν όλες οι ζωές την ίδια αξίαTης Τασουλας Καραϊσκακη άρθρο από την εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Οι άνθρωποι μερικές φορές κάνουν μωρά σε αντίξοες στιγμές της ζωής τους. Πριν ωριμάσουν, πριν το θελήσουν. Αν τύχει και αναποδιά, δεν καταφέρνουν να διαχειριστούν την κατάσταση, τα εγκαταλείπουν... Οχι σε σπίτια που λαχταρούν ν’ ακούσουν το παιδικό γέλιο, αλλά άρρωστα, αβοήθητα, σε κάποιο κρεβάτι νοσοκομείου... Μια τέτοια περίπτωση είναι και το μωρό οκτώ μηνών, που εγκαταλείφθηκε από τους γονείς του όταν οι γιατροί του τμήματος Αιματολογίας-Ογκολογίας του Νοσοκομείου Παίδων Αγία Σοφία τούς ενημέρωσαν ότι προσβλήθηκε από λευχαιμία. Το βρέφος –«ένα μωρό χάρμα»– επιβιώνει χάρη στη φροντίδα του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού. Μετά την «έφοδο» των 35 ημερών (αρχική φάση της αγωγής), χορηγήθηκε το πρώτο «σχήμα» χημειοθεραπείας, το οποίο όμως διακόπηκε διότι δεν υπάρχει γονέας ή κηδεμόνας ν’ αναλάβει την ευθύνη για τη θεραπεία (υπάρχει κίνδυνος επιπλοκών). Από το ΤΑΟ εστάλη, πριν από τρεις μήνες, επιστολή στον εισαγγελέα, όπως συνηθίζεται σε ανάλογες περιπτώσεις, όμως –όπως συνηθίζεται και σε αυτές τις περιπτώσεις– δεν υπήρξε ακόμη εισαγγελική παρέμβαση.
Το μωρό περνάει μόνο τις δύσκολες ημέρες και τις ακόμη πιο δύσκολες νύχτες (όταν συνήθως συμβαίνουν όλα τα απρόοπτα, ενοχλήσεις, πυρετοί, αιμορραγίες). Το προσωπικό δεν επαρκεί για να εξυπηρετήσει τους υπερπλήρεις θαλάμους από παιδιά με πολύ ιδιαίτερες και συνεχείς ανάγκες. Κονδύλια για την απασχόληση μιας αποκλειστικής νοσοκόμας δεν έχει να διαθέσει το νοσοκομείο. Ενας φιλανθρωπικός σύλλογος χρηματοδότησε για ένα μήνα μια αδελφή... Ουδέν νεώτερον.
Ισως αύριο προσφερθεί, για λίγο, κάποια άλλη μη κυβερνητική οργάνωση. Το βέβαιο, πάντως, είναι ότι κυβερνητική οργάνωση δεν πρόκειται να ενδιαφερθεί. Μόνο παχυλές εξαγγελίες περί άμεσης κοινωνικής βοήθειας που χρηματοδοτείται από την τσέπη του Ελληνα φορολογούμενου. Πού είναι οι υπεύθυνοι; Γιατί αργεί να επέμβει ο εισαγγελέας; Τι κάνει το «Εθνικό Κέντρο Κοινωνικής Αλληλεγγύης»; Γιατί δεν κινητοποιείται η διοίκηση του νοσοκομείου; Τι πρέπει να συμβεί για να αντιδράσει η παχυδερμική, ανάλγητη κρατική μηχανή; Να έρθει υπουργική εντολή;
Το παχύ προκάλυμμα των τύπων και της γραφειοκρατίας σκεπάζει την ανατριχιαστική απουσία κοινού νου και καρδιάς.
«Αν σας φέρει ο δρόμος σας ένα πρωί από το Αγία Σοφία», γράφει καλά ενημερωμένος μπλόγκερ, «ανεβείτε στον έκτο στο ΚΕΣΘ ή στον πρώτο στο ΤΑΟ... Εγγυώμαι ότι θα βγείτε άλλοι άνθρωποι. Εστω κι αν ξεθωριάσουν τα υπόλοιπα, με τον καιρό, στη μνήμη, τα βλέμματα των παιδιών δεν θα σβήσουν. Νομίζω πως όλους μας κάποια στιγμή θα έπρεπε να μας πηγαίνουν σε τέτοια μέρη, να είναι αυτό κομμάτι της βασικής μας εκπαίδευσης στην ανθρωπιά».
Προηγούνται οι εντεταλμένοι των οργανισμών Πρόνοιας...
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2019
(8)
- ► Δεκεμβρίου (2)
-
►
2018
(11)
- ► Δεκεμβρίου (1)
-
►
2017
(2)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (1)
-
►
2016
(13)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Ιανουαρίου (1)
-
►
2015
(12)
- ► Φεβρουαρίου (1)
-
►
2014
(24)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (2)
-
►
2013
(81)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Φεβρουαρίου (21)
-
►
2012
(44)
- ► Δεκεμβρίου (14)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
-
►
2011
(71)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
- ► Φεβρουαρίου (13)
-
►
2009
(88)
- ► Δεκεμβρίου (12)
- ► Σεπτεμβρίου (13)
-
▼
2008
(59)
- ▼ Δεκεμβρίου (32)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Νεκρά μέλη της αίρεσης «Ναός του Λαού» στή Γουϊάνα. Αυτοκτόνησαν πίνοντας λεμονάδα μέ κυάνιο καί ναρκωτικά. Από τα 914 άτομα που πέθαν...
-
Ήταν φαινομενικός ο θάνατος του Ιησού και η Ανάστασή του απάτη; Του LEE STROBEL (Από το υπό έκδοση βιβλίο του: "Η υπόθεση Ιησούς")...
-
Η 6η Φεβρουαρίου έχει ορισθεί ως Διεθνής Ημέρα Μηδενικής Ανοχής στον Ακρωτηριασμό των Γυναικείων Γεννητικών Οργάνων και έχει σκοπό την προάσ...
-
πρώιμη χριστιανική τέχνη Με τον όρο πορτραίτα Φαγιούμ εννοείται το σώμα των προσωπογραφιών που φιλοτεχνήθηκαν από τον 1ο έως...
-
Διαθεματική εργασία για τους μαθητές της Γ Γυμνασίου πάνω στη διδ. ενότητα 16. Μ. Βασίλειος: ένας κορυφαίος ιεράρχης Ο Μ. Βασίλειος ...
-
Εισαγωγικά στον ύμνο Ένα από τα υπεροχότερα τροπάρια της Υμνογραφίας μας είναι ο ύμνος, που αναλύεται εδώ. Κάθε ύμνος ονομάζετα...
-
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΟΥ... Μην ψάξεις φίλε μου να βρεις τον Θεό ψηλά στον ουρανό σαν επιστήμονας. Γιατί η γη είναι στρογγυλή, και γύρω της ο ουραν...
-
...Στον δρόμο, μας αντάμωσε άφταστος ασκητής, της Παναγιάς παιδί αγνό, τυφλός εκ γενετής … Μια αγκαλιά από αρώματα π...
-
Δραστηριότητα για τους μαθητές της Γ Γυμνασίου. Αύριο θα σας παραδώσω την 19η ενότητα -Εικονομαχία: Μια τραγωδία που συγκλόνισε την Εκκλησί...
-
Κατακόμβες του Αρχιμ. π. Σιλουανού Πεπονάκη Πολλοί επιστήμονες ασχολήθηκαν και ασχολούνται με το μεγάλο κεφάλαιο των κατακομβών και με τα π...
Η λίστα ιστολογίων μου
-
-
Πρόσωπο με πρόσωπο - Πρόσωπο με πρόσωπο. Το πρόσωπο είναι μοναδικό, είναι ένα αναντικατάστατο στοιχείο της υπάρξεώς μας, όπως και το πρόσωπο του Χριστού. Το πρόσωπο του Χρισ...Πριν από 16 ώρες
-
ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ - *ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ-ΕΚΚΛΗΣΗ* Η εκκλησία μας δυστυχώς κάηκε. Τη νύχτα της Παρασκευής 22 προς 23 Μαρτίου 2024, εντοπίστηκε εστία πυρός στο Άγιο Βήμα, οφειλόμενη μά...Πριν από 23 ώρες
-
Ἡ προδοσία τῆς ἐν Χριστῷ φιλίας (Οι πρώτοι που θα έπρεπε να τιμωρηθούν – αφορισθούν (αντί των πολιτικών) είναι …) - *Ἡ προδοσία τῆς ἐν Χριστῷ φιλίας* *Δημήτριος Β. Ἐμμανουήλ,* (Λειτουργὸς Μέσης Ἐκπαίδευσης ΠΕ11) Ἀγαπητοὶ ἐν Χριστῷ ἀδελφοί, Γιὰ μία ὀρθὴ προσέγγιση...Πριν από 4 ημέρες
-
ΑΝΑΠΕΤΑΡΙΣΜΟΙ - *ΑΝΑΠΕΤΑΡΙΣΜΟΙ* [image: Memory with eye] "Memory with eye" by Tobias von der Haar is licensed under CC BY 2.0. Και καθώς πετάρισαν μέσ’ από τα μάτ...Πριν από 5 ημέρες
-
-
Ήρθε - ο καιρός και μαζί του έφερε και τον καρπό. Και η ζωή μας γέμισε και τα ματιά μας δε χορταίνουν να βλέπουν και τα χέρια μας να αγγίζουν. Οι χαρές διπλασιά...Πριν από 10 χρόνια
-
-
Aξίζει να δείτε τη νέα ιστοσελίδα για θέματα Επαγγελματικού Προσανατολισμού! - Νέα ιστοσελίδα για θέματα Επαγγελματικού Προσανατολισμού : http://sep4u.gr/ Συγχαρητήρια παιδιά για τις επιδόσεις σας. Όσοι δεν πήγαν όπως περίμεναν να ...Πριν από 11 χρόνια
-
-
-
-
Στατιστικά αισιοδοξίας! - Πιστεύω ότι όποιος παρακολουθήσει την παρακάτω παρουσίαση θα συνειδητοποιήσει πόσο τυχερός είναι που μπορεί και τη διαβάζει! Κλικ λοιπόν στο http://www.sli...Πριν από 13 χρόνια
-
Επιτέλους ξεκίνησα! - Σας καλωσορίζω στο πρώτο μου ιστολόγιο και εύχομαι όλα να πάνε καλά!Πριν από 13 χρόνια
-
-